ساعات کاری

7 روز هفته 24 ساعته

آدرس شرکت

 تهران پاسداران هروی ریحانی شمالی پارکینگ صدف

تصادفیکس

مجموعه تصادفیکس

صافکاری pdr تخصصی
صافکاری با رنگ با دستگاه دیجیتال
لیسه گیری حرفه‌ای
شاسی کشی با دستگاه
پولیش و سرامیک با بهترین مواد اولیه و ضمانت‌نامه کتبی
تهیه قطعات رنگ فابریک
فیس لیفت با تامین قطعات

  • صافکاری
  • لیسه گیری
  • شاسی کشی
  • پولیش
  • تمام رنگ
  • چند تیکه رنگ
تصادفیکس

مجموعه تصادفیکس

صافکاری خودرو مهارتی در تعمیر بدنه خودرو است که همه صافکاران به خوبی قادر به انجام آن نیستند. اگر در اثر تصادف یا هر حادثه‌ای قسمتی از بدنه دچار فرورفتگی شود، برای بازگشت به حالت عادی به صافکار نیاز دارید. یک صافکار حرفه‌ای با بررسی قسمت‌‌های آسیب دیده و تخمین میزان آسیب، نوع صاف کردن را تعیین می‌کند. صافکاری در دو حالت بدون رنگ یا با رنگ انجام می‌شود. به عبارت دیگر می‌توان گفت که صافکاری بیش از این که کار تعمیری یا مکانیکی باشد، یک هنر در زمینه‌ی خودرو است. صافکار با استفاده از وسایل و دستگاه‌ها، هر‌گونه مشکل ایجاد شده روی بدنه خودرو را از بین می‌برد تا بدنه به حالت اولیه بازگردد. در برخی از تصادفات آسیب بیشتر از حدی است که قطعه صافکاری شود و صافکار باید قطعه مربوطه را تعویض کند. تعویض قطعه معمولا در درب‌ها، کاپوت و گلگیر‌های خودرو و در شرایط بدتر، تعویض شاسی و اتاق خودرو انجام می‌شود. در مرحله بعد صافکار با استفاده از سنباده سطح ناحیه آسیب دیده را با سایر قسمت‌ ها تراز کرده و سطح آسیب دیده را بتونه کاری می‌کند.

تصادفیکس

صافکاری بی رنگ و صافکاری با رنگ

بسته به نوع و شدت ضربه تصادف، صافکار تصمیم می‌گیرد که با قسمت آسیب دیده چه کند.گاهی ضربه طوری است که نیازی به نقاشی روی بدنه نیست و یک صافکار ماهر می‌تواند بدون رنگ قسمت آسیب دیده را صافکاری کند. کار به مهارت و دانش بالایی نیاز دارد. گاهی اوقات در تصادف، ضربه زیادی به بدنه خودرو وارد می‌شود که مستقیماً رنگ خودرو را از بین می‌برد و یا در اثر ضربه زدن چکش و مراحل صافکاری، رنگ قسمت آسیب دیده از بین می‌رود. در این صورت نمی‌توان از صافکاری بدون ‌رنگ استفاده کرد. در این حالت صافکار باید از رنگ برای صافکاری قسمت آسیب دیده استفاده کند. در اکثر موارد صافکاری بدون رنگ امکان پذیر نیست. عوامل تاثیرگذار بر صافکاری:

تجهیزات صافکاری: تعمیر خوب، بدون ابزار و تجهیزات به روز و با کیفیت امکان پذیر نیست.
مهارت‌‌های صافکار : مهارت صافکار از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا بدنه خودرو اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب می‌کند.

  • تمام رنگ
  • چند تیکه رنگ